كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
بازديدها
تصوير ها
جستجو
رويدادها
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
منو
وب سايت ها
ورود
*نکات مهم جهت برگزاری امتحانات* مهم مهم مهم
🔺 امتحانات حضوری در دانشگاه خواهد بود.
🔺 یک هفته قبل از امتحانات امکان اخذ کارت شرکت در آزمون (گزارش428) جهت مشاهده ی تاریخ و ساعت دقیق امتحان در سیستم گلستان برای دانشجو فراهم خواهد شد .در صورت بدهی شهریه امکان پرینت گزارش428 و ثبت نمرات میانترم و پایانترم وجود ندارد.
🔺لازم بذکر است منابع امتحانات همان منبع درج شده در سایت pnu.ac.ir  می باشد و برای تمام دانشجویان پیام نور سراسر کشور یکسان خواهد بود.(وضعیت منابع در سایت مذکور جهت هر رشته درج شده است).
🔺  جهت دروسی که امتحان حضوری می باشد دانشجو می بایست نیم ساعت قبل از هر امتحان در حوزه امتحانی حاضر باشد چنانچه دانشجویی بعد از ساعت مقرر در حوزه حضور یابد با توجه به اینکه امتحانات سراسری برگزار میشود متاسفانه به دانشجو اجازه داده نخواهدشد در امتحان شرکت کند  و برای ایشان  غیبت ثبت خواهد شد.
🔺 قبل از ورود به حوزه ی امتحانی حتما بنرهای راهنما در خصوص نحوه ی تکمیل پاسخنامه ی تستی و نحوه ی امتحانات بدون کاغذ و همچنین بنر کمیته ی انضباطی و تخلفات که در محوطه ی دانشگاه نصب شده به دقت مطالعه نمایید.
🔺 جهت ورود به حوزه ی امتحانی داشتن کارت دانشجویی و کارت شرکت در آزمون( گزارش ۴۲۸) و کارت ملی الزامیست‌.
🔺 جهت حضور در حوزه امتحانی رعایت پوشش و شئونات اسلامی و پوشش در خور محیط  دانشگاه الزامی می باشد .
🔺 رعایت پروتکل بهداشتی و به همراه داشتن ماسک جهت ورود به حوزه الزامیست.
🔺 دانشجویان می بایست مداد مشکی ، پاک کن، تراش، خودکار آبی حتما در هرجلسه با خود داشته باشند.
🔺 لازم بذکر است آوردن گوشی در حوزه امتحانی تخلف محسوب میشود .دانشجو می بایست قبل از ورود به حوزه ی امتحانی کیف و گوشی و سایر وسایلات خود را به امانات در دانشگاه تحویل دهد.
🔺 دانشجو می بایست شماره ی صندلی که در تابلو خارج از حوزه نصب میشود برداشته و در  جایگاه خود بنشیند و پاسخنامه ی خود را که روی دسته ی صندلی گذاشته شده چک کند که با مشخصات خود تطبیق داشته باشد در غیر اینصورت به مراقب اطلاع دهد. 
🔺 امتحانات به صورت تستی  یا تستی تشریحی یا تشریحی کامل می باشد.(نوع آزمون در وضعیت منابع مشخص شده است)،
دانشجو می بایست امتحانات تستی  را با مداد مشکی طبق راهنمای ارسالی در مدت زمانی که روی برگ  سوال مشخص شده است تکمیل کند(بعد از اتمام زمان،  پاسخنامه ی تستی توسط مراقبین جمع آوری میشود) و امتحانات تشریحی برگ سفید به دانشجو داده میشود از آنجاییکه پاسخنامه های تشریحی اسکن میشود دانشجو فقط مجاز است روی صفحه با خودکار آبی و خوانا پاسخ دهد و پشت صفحه خالی بگذارد.( پاسخنامه ی تشریحی نیز بعد از پایان زمان مشخص شده در برگ سوال،  توسط مراقبین جمع آوری میشود).
🔺 در صورت مشاهده ی تقلب طبق دستورالعمل کمیته انضباطی سازمان مرکزی، گزارش تقلب دانشجو به ستاد امتحانات استان ارسال خواهد شد و نمره ی دانشجو در آن  درس  بیست و پنج صدم اعمال شده و توبیخ کتبی در پرونده درج خواهد شد.خواهشمند است جهت پیشگیری از تبعات تقلب که قطعا دامنگیر گزینش شغلی و غیره در آینده خواهد شد این بند را جدا رعایت بفرمایید .
🔺 تاکید مجدد  حداقل نیم ساعت قبل از هر امتحان در حوزه ی امتحانی حضور داشته باشید.
♦️با آرزوی موفقیت برای تک تک شما عزیزان خواهشمند است تمام موارد مذکور را با دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن سوال یا ابهام با آموزش تماس حاصل نمایید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر